sobota 28. apríla 2012

Super Extend Extreme Mascara + Nailwear pro

Dnes máme ukážkový letný deň. Dokonca aj u nás, v Turčianskej kotline bolo krásne, slnečno. Je to neuveriteľné, ale bola som na turistike. Mala som totiž zámienku - mám nový fotoaparát, tak som chcela vyskúšať fotenie prírody a podobne. Výstup na Kľačiansku Maguru som zvládla (síce s miernymi občasnými nepublikovateľnými slovami, fučiac a krívajúc, ako sa na mestské dievča patrí, ale zvládla som). Väčší problém pre mňa bolo, čo si mám obliecť :D Zistila som totiž, že nevlastním ani jednu športovú časť oblečenia. Nijaké šuštiakové nohavice, ani bundu a už tobôž nie vibramy. Usúdila som, že to najšportovejšie, čo doma mám, sú čierne elasťáky a bavlnené voľné dlhšie tielko. Tenisky. Malá športová kabelka, ktorú zvyknem nosiť na letné festivaly, pretože sa do nej zmestia najpodstatnejšie veci, ktoré je dobré nenechávať si v stane. A mikina. Zázrak že nejakú mám. V podstate mi bola úplne nanič, bolo tak horúco, že som mohla ísť aj v krátkych nohaviciach. Samozrejme, že ma spálilo na pleciach. Kto mohol predvídať, že aprílové slnko bude také zákerné? (Áno, viem, je to moja vina, nemala som si ja bleduľa jarná obliekať tričko bez rukávov.)


Ale k veci - dnes idem čosi popísať o dvoch nových produktoch firmy Avon, ktoré mi prišli tento týždeň, a z ktorých som mala veľkú radosť. Ide o špirálu a lak na nechty.


Lak na nechty Nailwear pro, odtieň Apricot Mystery (z novej jarnej kolekcie líčenia Smoke&Mirrors) má úžasnú farbu. Neviem, či by som ju nazvala "apricot", skôr taká jahodová zmrzlinka. Takéto teplé jarné odtiene sa mi páčia. No o výdrži by sa dalo polemizovať, mám dve vrstvy asi štvrtý deň, a už sa začína na končekoch nechtov olupovať. Krytie je v poriadku. Objem laku je až 12ml, celkom nerozumiem načo vyrábajú taký obrovský objem, podľa mňa to žiadna žena nestihne celé minúť, dokým ten lak neuschne. Úplne by stačilo 7-8ml, ako na väčšine lakov (a tým pádom aj nižšia cena).


Druhý produkt je špirála Super Extend Extreme, propagovaná až po končeky vlasov vyretušovanou Reese Witherspoon ako špirála vytvárajúca nekonečnú dĺžku rias. V poriadku, s tým súhlasím. Riasy naozaj bohato predĺži. Bohužiaľ dosť ich zliepa. Nevidím dôvod, pretože kefka sa mi zdá byť podobná ako pri Super Curlacious. Je trošku odlišná tým, že dĺžka štetiniek sa strieda - raz je rad dlhších a ďalší rad sú kratšie štetinky. Musím sa s touto špirálou naozaj vyhrať, aby som dosiahla pekne oddelené a predĺžené mihalnice. No neotláča sa, nemaže, nedrobí a vydrží väčšinu dňa (rátam to od rána, keď sa namaľujem, do takej 6-7 tej, keď prichádzam domov). Objednala som si ju ako novinku, za výhodnú uvádzaciu cenu (4,50 eur), v nasledujúcich katalógoch by mala ísť po 7,60 eur, čo si myslím že je aj dosť.


Včerajším dňom mi oficiálne skončil semester, ešte ma čaká týždeň praxe a potom obľúbené skúškové. Tento semester som mala dosť veľa náročných predmetov, hlavne z angličtiny, takže sa budem musieť znovu (po dlhšej dobe) prinútiť sa učiť. Už sa teším, ako budem mať izbu ako zo škatuľky. Ako všetci vieme, najupratanejšia izba študenta je vtedy, keď je skúškové ;)

Pekný sobotný večer.

Photos: Katie

2 komentáre:

  1. ja mam tiež nailwear pro lak oranžový a mne vydržal cca týždeň (7-8 dní) bez náznaku odlupovania (ale mala som aj jednu vrstvu nadlaku) myslím že Avon má dobré laky akurát, že sú dosť drahé (4,2e) ale keď sú v akcii sa oplatia :-)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť