štvrtok 5. apríla 2012

Eye Pencils & The City

Pri poslednej návšteve obchodného centra (konkrétne Aupark v ZA) som si spravila radosť novou knihou. Chcela som niečo cudzojazyčné, čo budem aj skutočne čítať, zrozumiteľné a hlavne v súčasnej forme jazyka. (literatúra zo 17. storočia je síce hodnotná, ale čo z toho, keď je písaná v starej angličtine/francúzštine, slovíčka mi nenájde nijaký slovník, a potom ma to odrádza...) Tak som si kúpila francúzsku verziu knihy Sex v meste (áno, populárna literatúra, pre niektorých braková, no pre mňa hlavne záruka, že jazyku budem rozumieť, nijaké stredoveké gramatické časy atď.) :) Navyše ten seriál zbožňujem, takže preto tá voľba :)
Okrem toho mi prišli nové ceruzky z Avonu, jedna z nich ma naozaj veľmi príjemne prekvapila :)



Jedna je ceruzka na oči Glimmerstick diamonds eye liner, odtieň Smokey diamond, a druhá ceruzka na obočie Glimmerstick brow definer, odtieň dark brown.
Tá s diamantami je perfektná, odtieň sivý, ale naozaj som nečakala že bude obsahovať také pekne vyzerajúce a husté trblietky. Bolo mi jasné, že niečo trblietavé tam bude, keď sa volá diamonds, aj v katalógu bola prezentovaná ako "presná a krémovo jemná očná linka dodávajúca trblietavý vzhľad", ale vravím si, že zas preháňajú, bude to ceruzka ako ostatné. Veľmi som si ju obľúbila, dá sa použiť samostatne, alebo v kombinácii s očnými tieňmi, dá sa aplikátorom rozotrieť do stratena. Krásne rozžiari oko. A hlavne vydrží celý deň, bez rozmazania. Trblietky síce trošku opadajú, ale keďže sú extrémne maličké, nie je to až tak vidieť. Každopádne výborný výrobok, plánujem si objednať aj ďalšie odtiene (v ponuke sú ešte modrý, zelený, fialový, hnedý...)
Ceruzka na obočie má podobne jemnú štruktúru, len na to, že sa volá dark brown, je dosť svetlá. Čakala som niečo tmavšie. Takže táto ma až tak nepotešila.

Dark Brown brow definer a Diamonds eye liner

Na dennom svetle v skutočnosti sú trblietky intenzívnejšie ako na fotke
Prajem všetkým pekné prázdniny (hoci pre niektorých to nie sú prázdniny, ale domáce štúdium) a príjemne prežitú Veľkú noc (ja odchádzam mimo civilizácie, s knihou a foťákom oddychovať a ignorovať celú záležitosť s oblievaním a šibaním) :)

Photos by K

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára